joi, 23 mai 2013

Tagliatelle cu ciuperci





                    




Ingrediente :

500 g ciuperci de padure
300 g tagliatelle
2 cepe
2 catei de usturoi
250 ml smantana 
1 lingura faina
100 ml lapte
100 ml apa
1 linguta boia dulce
2 linguri de ulei
patrunjel verde
sare, piper


Ciupercile le-am facut ca si o ciulama dar putin mai lunga . Mai intai calim ceapa si usturoiul tocate marunt in 2 linguri de ulei . Adaugam apoi si ciupercile ( ale mele au fost congelate si undate inainte ). Le calim cateva minute , amestecand continuu . Turnam apa si lasam sa fiarba la foc mic timp de 10 minute . Intr-un bol amestecam faina cu laptele si smantana . Punem peste ciuperci , adaugam boiaua si fierbem mai vreo 10 minute, tot la foc mic . Potrivim de sare si piper si adaugam patrunjelul verde tocat . Intre timp ce se fac ciupercile , fierbem in apa cu sare si pastele ( apx 10 minute ) . Le stoarcem de apa si le amestecam cu sosul de ciuperci .Mai presaram patrunjel verde pe fiecare portie . Servim fierbinti .







































5 comentarii:

  1. Imi plac ciupercile sub orice forma. Arata tare bine! Dar nu pui cascaval sau parmezan?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am pus , am lasat doar sosul de ciuperci cu smantana si a fost la fel de bun , dar daca va place puteti sa puneti .

    RăspundețiȘtergere
  3. Mimita-k eu as zice sa adaugi si cateva codite de creveti! batman - superman - joaca cu bebelusi

    RăspundețiȘtergere
  4. am mancat ceva asemanator intr-un restaurant

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...