duminică, 26 mai 2013

Cotlete de porc in sos picant si orez cu legume






Ingrediente :

6-8 cotlete de porc
3 linguri de ulei
100 ml pasta de rosii
1/2 lingurita pasta iute de ardei ( sau 2 linguri sos arabbiata )
1 ceapa
1 cana orez cu bob lung
1/2 punga legume congelate
sare, piper


Initial vroiam sa fac ceva la cuptor dar m-am razgandit , asa ca am feliat carnea si am batut-o usor cu ciocanul pentru snitele . Am presarat sare si piper pe fiecare felie de carne . Apoi le prajim intr-o tigaie pe ambele parti . Le scoatem pe o farfurie si le pastram calde . In tigaia unde am prajit carnea punem pasta de rosii si pasta de ardei . Eu am pus 2 linguri de sos arabbiata ( ca tot il aveam in frigider ) : Adaugam si o cana de apa sau supa si lasam sa fiarba putin . Potrivim de sare si piper , apoi punem feliile de carne in sos si lasam sa fiarba la foc mic vreo 5 minute . Orezul il fierbem in apa cu sare . Legumele le calim putin in ulei impreuna cu o ceapa toata marunt . Cand orezul e aproape fiert , il scurgem si il amestecam cu legumele . Mai adaugam putina apa cat sa se umfle . Potrivim de sare . Servim 2 felii  de carne  impreuna cu orezul cu legume .












































2 comentarii:

  1. Hmmm, bunut de tot cotletul, mai ales ca e picant... Iau repejor furculita si tai o bucatica, ca sa gust.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Daniela , foarte bun , mie imi plac tare mult mancarurile picante(nu exagerate ). O zi buna !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...