luni, 15 octombrie 2012

Ciorba cu carnati , cartofi si naut







Recunosc , imi plac ciorbele si sa le fac si sa le mananc . Astfel incerc tot felul de combinatii . Aveam o cutie de naut mai de multa vreme  si m-am gandit ca ar merge bine cu niste carnati cabanos si cartofi . Si chiar a mers ...:)

Ingrediente:

3-4 carnati cabanos
5-6 cartofi
2 cepe
1 morcov
1 cutie naut ( prefiarta)
2 linguri sos de rosii
1 legatura patrunjel
sare, piper
ulei


Taiem carnatii bucati mici si ii prajim in 2 linguri de ulei. Apoi adaugam ceapa si morcovul taiate marunt. Le lasam sa se inmoaie cateva minute iar apoi adaugam sosul de rosii. Acoperim cu doua-trei cani de apa. Cartofii ii curatam , ii spalam si ii taiem cubulete. Ii adaugam in ciorba. Dupa 10 minute punem si nautul dupa ce l-am strecurat si pus sub un jet de apa. Mai lasam sa fiarba vreo 10 minute ( pana ce cartofii sunt fierti). Potrivim de sare si piper . La final punem patrunjelul verde tocat marunt si luam de pe foc. Servim cu smantana ( sau fara ) , ardei iuti sau cu salata de ceapa. Pozele nu  sunt prea reusite ca am uitat sa setez aparatul si mi-au iesit la rezolutie mica. :D










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...