miercuri, 7 noiembrie 2012

Paine cu masline verzi si rozmarin






Cred ca v-am mai spus si de alta data ca imi place sa fac paine. Asa ca azi am facut o painica aromata pe care o putem servi la micul dejun sau pur si simplu .

Ingrediente:

500 g faina
15 g drojdie
300 -350 ml apa
1 lingurita sare
1 pumn masline verzi 
cateva ace de rozmarin


Eu am facut maiaua cu o seara inainte dar nu e obligatoriu. Dizolvati drojdia in 2 linguri de apa si 2 linguri de faina. Lasati-o vreo 10-15 minute . Cerneti faina intr-un castron si faceti o gaura in mijloc. Turnati acolo maiaua si adaugati si sarea. Framantati pana obtineti un aluat destul de consistent . Il punem intr-un castron uns cu ulei si il lasam sa dospeasca vreo 1-2 ore ( daca va grabiti doar o ora ) . Mie imi place sa las aluatul  mai mult timp .Dupa ce isi tripleaza volumul, il punem pe masa si il intindem intr-o foaie mai groasa. Presaram deasupra maslinele si acele de rozmarin. Presam putin cu facaletul pe deasupra asa incat maslinele sa intre in aluat. Rulam usor ca si la cozonac si punem intr-o tava tapetata cu hartie de copt. Il crestam pe deasupra cu un cutit ascutit si il mai lasam sa creasca vreo 10 minute. Dam la cuptorul preincalzit timp de 30 -35 minute. O scoatem si o lasam sa se raceasca.



































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...