vineri, 12 aprilie 2013

Orez cu fructe de mare








Ingrediente :

500 g fructe de mare asortate ( ale mele au fost mai mult creveti )
250 g orez cu bob lung
1 ceapa
2 catei de usturoi
1 lamaie
 150 g vin alb
50 ml ulei
sare , piper
1 ardei iute mic
patrunjel verde


Mie imi plac tare mult fructele de mare . Initial am vrut sa fac spaghete dar m-am razgandit intre timp. Urmeaza si acestea cat de curand . Astfel , mai intai intr-o oala fierbem orezul in apa cu sare timp de 10-15 minute. Mie imi place sa -l fierb separat . Apoi il scoatem si il lasam intr-un strecurator. Intr-o tigaie punem uleiul si prajim ceapa tocata marunt. Cand aceasta devine translucida , adaugam fructele de mare si le prajim bine. Fructele mele au fost cu bucatele de ardei rosu in ele ( asa le-am cumparat) . Apoi adaugam vinul si sucul de la lamaie. Lasam sa fiarba putin pana vinul se evapora ( 8-10 minute ), apoi punem usturoiul si ardeiul iute tocate marunt . Adaugam  orezul fiert si mai stingem totul cu o cana de apa sau supa. Lasam sa fiarba la foc mic pana se evapora apa si potrivim de sare si piper . Presaram patrunjelul verde tocat si servim .





































Un comentariu:

  1. Iubesc fructele de mare! mancarea arata super bine dar eu am sa pun ulei de masline atunci cand o sa gatesc reteta ta :) dofus dark - guild wars - revenge mt2

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...