joi, 25 aprilie 2013

Pide turcesti









Pentru aluat :

500 g faina
2 linguri ulei de masline
25 g  drojdie 
1 lingurita de sare
1 lingurita de zahar
250 ml  apa calduta

Pt umplutura :

sos de rosii
cascaval
oua
ardei iuti
salam , carnati 
rosii
ciuperci
masline


Pidele  nu sunt altceva decat pizza turceasca :) Sunt delicioase si se pot face cu diverse umpluturi ( fiecare cu imaginatia lui ) . Mai intai framantam aluatul din ingredientele de mai sus pana obtinem un aluat potrivit de tare  care il lasam la crescut o jumatate de ora . Intre timp pregatim topingul : taiem carnatii felii , ciupercile , rosiile , maslinele , ardeii , radem cascavalul . Aluatul dupa ce a crescut , il impartim in 6 parti egale . Luam cate o bucata si o intindem sub forma ovala , iar marginile le rasucim putin . O punem direct pe hartia de copt pe o tava . Ungem cu sos de rosii si punem topingul . Aici puteti sa faceti fiecare dupa preferinta sa . Eu am facut unele cu cascaval , rosii si ou , altele cu ciuperci si salam , masline , altele cu ciuperci , ardei iute si patrunjel verde . Se pot umple si cu carne tocata , dar o sa revin altadata cu o alta reteta . Le dam la cuptorul incins la 250 grade si le lasam pana vedem ca marginile se rumenesc usor  . Se pot servi atat fierbinti cat si reci.















































5 comentarii:

  1. Intr-adevar Adina , sunt foarte bune , merita incercate .

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai ce pofta mi-ai facut....musai sa le fac si eu !
    Ma bucur ca te-am descoperit !
    Weekend minunat sa ai, te tzuc Mimi !

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult , un weekend frumos si dumneavoastra !

    RăspundețiȘtergere
  4. Exceptand totalul de calorii, pidele turcesti arata foarte! neaparat trebuie sa le incerc si eu! tractor racing - grand slam tennis

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...