joi, 7 iunie 2012

Paine semi cu masline








Ingrediente:

2 cani faina alba
2 cani faina neagra
15 g drojdie proaspata
1 lingurita sare
250 ml apa
1 pumn de masline tocate fara samburi



Mai intai pregatim maiaua din drojdie , 2 linguri de faina si 2 linguri apa. O lasam sa creasca timp de vreo 1-2 ore. Dupa aia , intr-un castron cernem cele doua tipuri de faini si le amestecam bine. Adaugam maiaua, sarea , apa treptat si maslinele. Facem un aluat mai moale care il punem intr-un vas curat cu o lingura de ulei si il lasam acoperit intr- un loc caldut sa creasca timp de o ora pana isi dubleaza volumul. Dupa ce a crescut , il punem pe o planseta cu faina si dam forma unei paini. Eu in prima faza l-am facut rotund dar m-am rasgandit dupa aia si i-am dat o forma mai lunga. Il punem intr-o tava unsa cu ulei , il crestam cu un cutit  si il mai lasam sa creasca in tava vreo jumatate de ora. Intre timp incingem cuptorul la 250 grade si apoi punem painea la copt. Am lasat-o o jumatate de ora. Duapa ce am scos-o din cuptor , am infasurat-o in doua prosoape de bucatarie si am lasat-o la racit. A iesit o painica pufoasa si cu o coaja moale. Daca vreti o crusta mai crocanta, lasati-o sa se raceasca descoperit.
















2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...