sâmbătă, 22 septembrie 2012

Quiche Lorraine






Mi-am propus demult timp sa o fac aceasta tarta, dar tot am amanat. Acum iata ca i-a venit si ei momentul.


Ingrediente:

Pt aluat :

250g faina 
125 g unt rece
1 ou
1-2 linguri apa rece
sare


Pt umplutura :

3 oua
250 g bacon
150 g branza  emmentaler
250 g smantana
nucsoara
piper alb


Pentru aluat, amestecam intr-un vas untul taiat cubulete cu faina, oul , sarea si apa pana obtinem un aluat bine legat. Daca e nevoie mai adaugam putina apa. Acest aluat ii dam o forma rotunda , il invelim cu folie alimentara si il dam la rece pentru cel putin o jumatate de ora. Intr-o tigaie rumenim baconul taiat subtire . Il scoatem si inlaturam excesul de grasime.  Aluatul il intindem intr-o foaie potrivit de groasa si il punem intr-o tava de tarta. Il coacem timp de 10 minute.  Il scoatem din cuptor si punem deasupra baconul rumenit, branza rasa ( eu am adaugat-o in compozitia de oua si smantana) ( puteti folosi si altfel de branza , de ex un cascaval afumat , eu am pus si branza topita), amestecul din oua, smantana , sare , piper si nucsoara. Dam din nou la cuptor pentru o jumate de ora. Servim calda , dar se poate servi si rece. Pofta buna!





































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...