miercuri, 22 aprilie 2009

Tortul Cosulet cu oua rosii





















Avem nevoie de:

6 oua
6 ling zahar
6 ling faina
1 praf de copt
esenta de rom
zahar vanilat
4 ling apa
2 ling ulei



















Spargem ouale si separam albusurile de galbenusuri. Galbenusurile le frecam cu cele 2 ling de ulei si praful de copt.



































Albusurile le batem spuma impreuna cu zaharul, zaharul vanilat si apa...



















... si le amestecam cu galbenusurile.




















Peste acestea adaugam faina in ploaie si amestecam.



















Compozitia obtinuta o punem intr-o tava unsa cu unt sau ulei si tapetata cu faina ...



















... si dam la cuptorul incins pt 30-35 min. Dupa ce s-a copt il lasam la racit si pe urma il feliem in doua. Insiropam blaturile cu un sirop facut din 200 ml apa, zahar si esenta de rom.

Pt crema eu am folosit 2 plicuri de crema de cacao cu aroma de rom din comert amestecata cu 200 g unt frecat spuma dar e ultima oara cand fac o asemenea gresala pt ca nu am fost foarte multumita de ea. Am imbracat tortul tot cu crema de cacao si l-am ornat cu putina frisca; cosuletul l-am facut tot din crema folosita la alta prajitura ca sa fie de alta culoare si ouale le-am facut din jeleuri .Nu am gasit altceva mai bun(ceva oulete mai mici colorate).



































































Si asa arata pe dinauntru (dupa ce jumate era gata mancat)


2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...